keskiviikko 28. tammikuuta 2015


Kitap keyfi...

Uzun zamandır kitap okumuyorduk eşim ile  ama sonunda kitaplarımızı aldık. Geçen yılımız oldukça yoğun geçmişti düğün telaşı nedeniyle ve bir çoğu alışkanlığımızdan vazgeçmek zorunda kaldık o süreçte. Artık evliliğimiz de bir düzen içerisine girince eski alışkanlıklarımıza  daha rahat başlayabildik.

Eşim ve benim tercih ettiğim kitaplar farklı türden oldu. Benim kitabımın yazarı Khaled Hosseiyin ve bu yazarı her zaman beğenmişimdir. Hosseiyin’le ilk defa Uçurtma Avcısı kitabıyla tanıştım ve büyülendim . İkinci okuduğum kitabı ise Bin Muhteşem Güneş’ ti. Bin Muhteşem Güneşi Fince okumuştum ve ilk kitabı gibi beni çok etkilemişti. Şu an okuduğum kitap Dağlar Yankılandı beni tekrar bambaşka dünyalara götürüyor.

Eşimin tercihi ise benden oldukça farklı oldu. Onun ilham aldığı yazarlar ve kitapların içerisi benimkinden farklı. Farklı olması hoşuma gitmiyor değil... Okuduğumuz kitabı heyecanla birbirimize paylaştıkça akşamımız daha güzel bir hal alıyor.





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti