tiistai 16. joulukuuta 2014


Kış güneşi

Günün bütün yorgunluğunu evimizde atabiliyoruz. Akşam olunca eşim ile soğuktan ve karanlıktan evimize kaçmak için can atıyoruz. Mumlar ve diğer parlak aksesuarlar sayesinde, evimizde kışın baskın havasını hissetmeden geçireceğiz.

Bu aksesuarları nereden alıyorum diye merak ediyorsanız, bir çoğu Finlandiya’dan alındı. Ailem oradan bana ulaştırıyor veya ben gittiğimde alıyorum. Kullandığım Fin markaları ise genellikle İittala, Marimekko, Pentik ve yeni keşfettiğim ve çok çok istediğim marka GreenGate ve tabi Gant. Türkiye’den ise IKEA, vazgeçemediğim aşkım. Orası da bilindigi gibi İsveç markasıdır ve tasarımı Fin tasarımına çok yakındır.  Ayrıca mobilyalarımın tamamı da oradan alındı.

Benzer aksesuarları buradan da bulabilirsiniz. Örneğin İkea, Migros, Linens, English Home veya Madame Coco. Bu mağazalar bir çok şehirde bulunuyor, o yüzden bunları tavsiye etmek istedim. Tabii büyük şehirler daha avantajlılar. Özellikle Fin tasarımı ile ilgilenen olursa Kıbrıs daki Marimekko mağazasını tavsiye ederim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finlandiya'dan özenle aldigim aksesuarlar
 
 
 
Kartpostalları kullanmaktan vazgecemıyorum
 
 
 
Sevgili arkadaşlarımın nişan şekerleri
 
 
Kore'den hatıralar ve hediyeler



 
 
 
 
 
 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti