keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Lapa Lapa kar

Bir önçeki paylaşımımda kar yağışından bahsetmiştim ve Finlandiya'da  karı nasil karşıladığımı dile getirmiştim.

Sakarya' da yine beyaz bir güne başladik ve bu sefer Finlandiya' yı aratmayacak kadar dolu dolu yağdı.  Yine karın tadını çıkartıyorum ve  tabii eşim de bana eşlik edıyor.

Bu gün karda yürüyüş yaparken insanlarin karla nasıl eğlendiğini fark ettim. Kimse kardan oflamıyor puflamıyordu. Tam tersi çocuklar ve gencler karla eğleniyorlar ve bol bol ben gibi sokaklara düşüp yürüyen teyzeler ve amcalar vardı. Ne güzel bir gün bu gün.

Eğer ki sizin oralarda da bu güzellik var ise tadını çıkartın.













Son zamanlar yıldız figürleri ile ilgileniyorum. O yüzden çizmelerimde yıldız figürlü seçtim :)



İittala' nın sevimli bardakları <3


Yeni şamdanım masama güzellik kattı 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti